sobota 27. prosince 2014

Recenze: Lhář

Autor: Jakub Ćwiek
Počet stran: 224
Série: Lhář
Díl v sérii: první
Nakladatelství: Triton
"Loki, chlápek na špinavou práci. To jsem já... A nemusíš tleskat."

Anotace: 

Valhala je v troskách. Loki, adoptovaný Odinův syn, patron podvodníků a zrádců, se postaví na stranu triumfujících zástupů Božích. Ve světě, kde se zbloudilá mytologická božstva spolčují s pekelnými démony, jsou jeho služby neocenitelné. Loki se stává andělským klukem pro všechno, alespoň to si archandělé myslí. On má však své vlastní plány. Na tomto i onom světě existují záležitosti, které není možné vyřídit se svatozáří nad hlavou.
(https://managementmania.com/cs/lhar-kniha-prvni-9788073874506-jakub-cwiek-triton)

Názor: 

Na tuhle knihu jsem natrefila náhodou a jakmile jsem viděla, že je o Lokim, nenastalo žádné dlouhé rozhodování, tu knihu jsem si prostě musela odnést domů. Ale nakonec jsem byla docela zklamaná.
Děj na sebe nenavazoval, tak to bylo ze začátku celkem matoucí, než jsem se zorientovala o kom právě čtu. Navíc se mi ty části, asi až na dvě nebo tři, moc nelíbily. Takže konečné hodnocení je asi průměr, protože mi na knize něco chybělo. Nevím, jestli to bylo tím, že děj na sebe nenavazoval, ale mám pocit, že z knihy jsem si nic neodnesla. Ani ten příjemný pocit, který mám u většiny knih, když je dočtu. 

Vlastně jediné, čeho jsem si na knize užívala byly sarkastické poznámky Lokiho a pár hlášek Michaela.
Ale díl skončil celkem zajímavě, takže druhé knize nejspíš šanci dám.  

Hodnocení:

Kniha: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Obálka:  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý váš komentář děkujeme :)