neděle 25. ledna 2015

Náhodný knižní projekt - kniha první

Tak jsem se zase rozhodla zúčastnit jednoho projektu. Tentokrát jsem si vybrala Náhodný knižní projekt od Casion. Úkolem je náhodně vybrat pět knížek z knihovny a splnit k ní několik bodů.
A jelikož články nemusí být publikovány v určitý čas, tak nezabere zrovna hodně času, což se ve zkouškovém období hodí :). Takže pokud chcete vědět, kam dopadla má ruka v první volbě, čtěte dál :D.





A jako vítězem se stává... kniha Past od Lauren DeStefano. Byla to první kniha, na kterou jsem se podívala, když jsem se otočila ke knihovně, tudíž volba byla jasná. Bohužel jsem se ještě nedostala k tomu tuhle knihu přečíst, ale doufám, že to brzy napravím.
A teď už dost povídaní a mrkneme se na úkoly:

1. Náhodné otevření na nějaké straně a vypsaní první věty - "Uklidni se," řekne Vaughn a palcem a ukazováčkem mi zavře oči. (str. 188)

2. Náhodně zalistuj v knize a napiš první jméno postavy, na kterou narazíš - Jenna

3. Náhodně vyber jednu stránku a vypiš z ní 5 přídavných jmen - karamelové omáčce, sladká jablka, tichý chraptivý hlas, použité nádobí.

4. Náhodně vyber jakoukoliv větu a napiš ji odzadu - .ánrečz uvonz ěm melok těvs, mívád ocmítaz a ,tecarvz unčaZ

5. Náhodně přeházej písmena ve jméně autora a zkus vymyslet nové jméno - Renula Fastenode

Tak, úkoly splněny, sice jsem neudělala ty bonusové body, ale to je tím, že jsem ještě knihu nečetla.

A co vy? Účastníte se také tohoto projektu? 

4 komentáře:

  1. (Knihu neznám...)

    Ale ta čtyřka je teda dost hustá :D. Jméno přeházeno vskutku zajímavě. Projekt... mhm, já na ty projekty nikdy nebyla a účastnit se jich - to se zatím fakt nehodlám. Takže ani tento není výjimkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo :D To byla první věta na kterou jsem se podívala, tak jsem ji musela napsat :D. Tak třeba někdy nějaký projekt vyzkoušíš :)

      Vymazat
  2. Ako prve som strasne rada ze si sa rozhodla zapojit :-) Knihu som citala a je fajn, ulohy si splnila na vybornu. Veta odzadu ma pobavila a nove meno sa ti vydarilo :-) Tesim sa na dalsie knihy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těším, až si tuhle knihu přečtu, ale vážně nevím, kdy si na ní udělám čas :D. Děkuji :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)