sobota 3. ledna 2015

Recenze: Pád



Autor: Lauren Kate
Počet stran: 320
Série: Andělé
Díl v sérii: První
Nakladatelství: Knižní klub
Došlo jí, že na sebe pořád zírají, když k ní Daniel vyslal úsměv. To rychlé, vřelé pousmání jí projelo tělem, až se musela chytit opěradla lavičky, aby se podepřela. Cítila, jak se její rty roztahují k uculení, ale Daniel najednou zvedl ruku. 
A vztyčil prostředníček. 

Lauren Kate se proslavila svojí sérií Andělé. A já vám teď přináším recenzi na její první díl s názvem Pád. Bohužel, bude v trochu negativním světle, i když konec knihy celkový dojem vylepšil.

Pokud jste knihu nečetli, nejspíš vás zajímá o čem je. No, to bude trošku horší, protože si sama nejsem jistá. Prvních dvě stě padesát stránek se téměř nic neděje. Hlavní hrdinka Luce je uchvácena klukem Danielem, který s ní, jak se zdá, nechce mít nic společného. Zato Cam je úplný opak Daniela. Vyhledává Luceinu společnost, jak je to jen možné, utěšuje ji a zajímá se o ní.
Jenže Luce je nerozhodná, a stále ji to víc táhne k Danielovi, o kterém se snaží zjistit, co nejvíce informací.
A posledních sto stránek, kdy kniha konečně začíná být zajímavá a začne se dít hromada věcí, ale k tomu vám nic říct nemůžu, abych nespoilerovala. Takže k tomu prozradím jen to, že pokud se knihu rozhodnete číst a nebude vás bavit začátek, neodkládejte ji a dočtěte to do konce. Naláká vás to na druhý díl.
Co se postav týče, byly takové nemastné, neslané. Luce mi strašně lezla na nervy tím jejím věčným vzdycháním po Danielovi.
Cam se mi líbil, jak si sebevědomě šel za svým, ale na druhou stranu byl až otravný, jak se snažil získat hlavní hrdinku.
A Daniel? O něm vážně nevím, co bych vám pověděla. Nevadil mi, ale ani jsem si ho nijak zvlášť neoblíbila.
V příběhu se jinak vyskytuje ještě spoustu vedlejších postav, protože se děj odehrává v jakési polepšovně, ale školního prostředí si celkově moc neužijete.

Když vezmu knihu jako takovou, tak má docela hezkou obálku a zajímavý námět. Je známá a hodně lidem se líbila. Konec taky ušel. Ještě se mi líbilo, že téměř žádná postava nebyla taková, jaká se na první pohled zdála.
Takže nebyla zase tak špatná, četla jsem i horší, ale začátek se mi zdál celkem dost nudný.
Propracování postav mi přišlo celkem nedostatečné, něco jim chybělo. Prostě mě to nedokázalo zaujmout.
Druhému dílu ale nejspíš šanci dám,  protože je prý lepší. No, uvidíme.

P.S.: Letos by měl být podle téhle knihy film. Přidávám odkaz, abyste se mohli pokochat obsazením :)

Hodnocení:

Kniha: ♥ ♥   ♥

Obálka:  ♥ ♥   


2 komentáře:

  1. tiež budem na svojom blogu písať recenzie, tak ak budeš mať záujem, určite sa zastav :) tvoj blog si zaradím k sledovaným :)

    www.simonatea.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)