úterý 3. února 2015

Náhodný knižní projekt - kniha druhá

Tak i já se přidávám k náhodnému knižnímu projektu od Casion. Mým úkolem je náhodně vybrat 5 knih a splnit k nim nějaké úkoly. A protože jsme si s Elis rozdělily práci, napíšu knihu druhou.







Jako první jsem ve své knihovně uviděla knihu Kráter od autora Douglase Prestona.
Knihu jsem ještě bohužel nečetla, ale určitě se do ní brzy pustím, protože obálka vypadá opravdu skvěle a popis je taky moc lákavý.

A teď k úkolům.

1. Náhodně otevři knihu a vypiš první větu.

Na okamžik zaváhala a podívala se směrem ke stolu s párem z Bostonu, jestli náhodou ještě něco nechtějí, ale měli plné ruce i ústa. (Str. 178)

2. Náhodně zalistuj v knize a napiš první jméno postavy, na kterou narazíš.

Corso

3. Náhodně vyber jednu stránku a vypiš z ní 5 přídavných jmen.
Velké, tlusté, růžové prasátko; dlouhé černé vlasy; pod tenkým elastickým tričkem. 

4. Náhodně vyber jakoukoliv větu a napiš ji odzadu.
.toviž tisudaz měn v es lešuokop a ukrk melok amakur aměbo oh leřveS


5. Náhodně přeházej písmena ve jméně autora a zkus vymyslet nové jméno.
Aston Pregdoul

Bonusové body také vynechám, ale třeba je sem po přečtení ještě doplním :).

Rády se s Elis podíváme i na vaše volby :).


4 komentáře:

  1. Opäť zaujímavá kniha, ktorá vyzerá dobre :D Vety odzadu vyzerajú vždy tak vtipne krkolomne :D A Aston je super, to sa ti naozaj podarilo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Moc se těším, až si ji přečtu! Psaní vět odzadu mě hrozně baví :D Mockrát děkuju, naštěstí má autor dobré jméno :D

      Vymazat
  2. Na Kráter jsem v Levných knihách také koukala :) Zaujal mě a možná si ho pořídím i domů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak i kdyby sis ji jen půjčila, přeju hodně zábavy! :)

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)