pátek 10. dubna 2015

CooBoo maraton - shrnutí

CooBoo probíhající na blogu MaKa oficiálně skončil a je na čase se podívat, jak to dopadlo.





Nejprve bych chtěla říct, že to byl bezva nápad, protože díky tomuto maratonu jsem se konečně dokopala přečíst si knihy, na které jsem si už dlouho brousila zuby.

A tady už je můj výběr knih:
Ptačí zpěv - M. Spooner - 320 stránek
Drakie - S. Jordan - 296 stránek
Drakie Útěk - S. Jordan - 264 stránek
Legenda - M. Lu - 280 stránek

Středa 1.4.
Půlku dne jsem zaplácla dočítáním knihy Objetí, takže mi na Ptačí zpěv zbývalo méně času a přečetla jsem asi 150 stránek. Trošku mi to ztěžoval fakt, že mě kniha moc nezaujala, ale zatnula jsem zuby a četla.

Čtvrtek 2.4.
Do školy jsem šla až později, proto jsem využila čas k dočtení této knihy, takže jsem přečetla asi 170 stránek. A cestou ze školy jsem rozečetla Drakie, u které jsem stihla 40 stránek.

Pátek 3.4. 
V pátek jsem se pustila do zbytku Drakie, ale nepodařilo se mi přečíst zbytek knihy. Skončilo to tak, že jsem přečetla  205 stránek a zbylých zhruba 50 stránek si nechala na sobotu.

Sobota 4.4.
V sobotu jsem dočetla zbylých 47 stránek Drakie a pustila se do Legendy od M. Lu, kdy jsem stihla pouhých 28 stránek, jelikož jsem se místo čtení ponořila do světa seriálů, tudíž neděle byla ve znamení dohánění.

Neděle 5.4.
V neděli jsem zapracovala a dočetla Legendu, což bylo 252 stránek. Ale na rozečtení Drakie už bylo pozdě, tak jsem se rozhodla nechat ji na další den.

Pondělí 6.6.
V pondělí jsem to opět flákala a zmohla se na pouhých cca 40 stránek z knihy Drakie Útěk.

Úterý 7.6.
Poslední den maratonu jsem dočetla Drakie Útěk, což bylo přibližně 224 stránek a splnila tak poslední položku na svém seznamu knih, které jsem chtěla během maratonu přečíst.

Já osobně si maraton bezvadně užila a co vy? Účastnili jste se?  

7 komentářů:

  1. Jsi dobrá, já bych stihla tak maximálně jednu :D A co říkáš na Drakie? Vím, že první díl se ti líbil, ale jak vidíš pokračování? Ráda bych se k téhle sérii dostala, tak doufám, že to stojí za to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přišlo, že jsem to docela flákala :D že bych jich stihla víc, kdybych chtěla :D Drakie je dobrá, oba se mi líbily, i když mi Jacinda většinou lezla na nervy (ve dvojce víc než v jedničce :D). Určitě ji vyzkoušej

      Vymazat
  2. Výborný výsledok, prečítala si toho naozaj veľa :-) Drakie som čítala, je to dobrá séria :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Já jsem zvědavá na třetí díl, jak to bude dál :D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Mně taky :D Ale ještě mi chybí přečíst poslední díl :D

      Vymazat
  4. Je super, že takové projekty plníš, mně vadí, když mám nalinkováno od kdy do kdy mám číst a kolik toho mám přečíst, takže je obvykle neplním. Drakie jsem četla asi dva roky zpátky a docela se mi to líbilo.

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)