úterý 21. dubna 2015

Destrukčení (2)

Poslušně se hlásím se svým druhým Destrukčením! Není toho sice moc, ale aspoň něco, zase si to nesmím vyplýtvat. Ať se líbí :).

Začněme od začátku. Už jsem se dostala k úkolu pomalovat okraje zavřeného deníku. Jeden tu chybí, protože jsem ješětě nevymyslela nic, co by se mi líbilo, takže mám jen 2 strany :). Myslím, že první se povedla. Ta druhá už tolik ne, ale teď už s tím nic neudělám.



Jak už jste určitě zjistili, mám ráda zvýrazňovače. Takže jejich pokužití nesmí chybět ani na Návodu.


Taky jsem si očíslovala strany. Teda aspoň částečně.

Taky jsem spojovala kolečka. No moc mi to nešlo :D.


Jak plyne čas. Kdyby to náhodou někdo nepoznal, mají to být fáze měsíce. Ani se nedivím, jestli jste to nepoznali, ale přišlo mi to jako dobrý nápad, jen ta realizace "maličko" pokulhává.


Tak to je pro dnešní Destrukčení zase vše, snad se vám moje výtvory aspoň trochu líbily :).

8 komentářů:

  1. Páni, nádhera! Hlavně ty okraje se mi hodně líbí! A fáze měsíce taky nemají chybu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se ti to líbí :) Mockrát děkuju!

      Vymazat
  2. Okraje sú naozaj krásne, výborný nápad! :-) Nápad s mesiacom je tiež dobrý a pekne zrealizovaný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát :) No nejsem žádný malíř, ale myslím, že to dopadlo dobře :) Jsem ráda, že se ti můj nápad líbí :) Jen doufám, že ho už někdo nemá, protože mě vždycky napadne něco úžasného a pak se podívám na díla ostatních a zjistím, že už někdo nakreslil to samé :)

      Vymazat
  3. Moc hezké! :-) A ten nápad s měsícem je nejhezčí! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát ti děkuju! Vím, že samochvála smrdí, ale musím se pochválit, docela se mi to povedlo :D

      Vymazat
  4. Nádhera:)) Tvoje nápady jsou úžasné!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Mockrát děkuju :) Nápady sice jsou, ale ta realizace už není tak jednoduchá :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)