středa 12. srpna 2015

Rozbalovačka (15)


Dnes mi dorazil další balíček!











Byl to poměrně velký balíček na to, že v něm byla jedna knížka.


Už je vidět, že má hodně stránek.


A tady už je. Upřímně, zvolila jsem si ji kvůli obálce, potom jsem zaslechla různý zvěsti a začala se děsit, co jsem si to zase vybrala. Dokonce jsem si začala slibovat, že si příště vždycky přečtu anotaci, než se zase do něčeho pustím... Jenže už jsem ji začala číst a nemůžu uvěřit, jak mě tahle kniha chytla, takže na recenzi se budete moct těšit spíše dříve, než později :).
A co vy, máte tuhle knížku v hledáčku? 

12 komentářů:

  1. Tahle knížka mi padla do oka, chystám si ji pořídit :) Jsem zvědavá jak se ti bude líbit a na tvou recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. O téhle knížce se teď hodně mluví. I já o ní uvažuji a přiznám se, že anotaci jsem nečetla. Musím to udělat, jinak dopadnu stejně. :) Moc se těším na recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já nakonec ani anotaci nečetla, ale kniha mě mile překvapila. Myslela jsem, že to nebude nic pro mě a nakonec jsem ji skoro nedala z ruky.

      Vymazat
  3. O knize jsem slyšela,ale ještě jsem o ní nic nečetla :)
    Tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  4. O této knize jsem neslyšela, ale podívám se na ni. Díky za typ. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Už som o nej počula, ale nemám pocit, že by mi sadla :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to taky myslela, a jak jsem nakonec byla překvapená :D Doporučuji ji vyzkoušet :D

      Vymazat
  6. Tahle kniha mě moc neláká, ale přeju pěkné počtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, byla skvělá :D Děkuji, početla jsem si bezvadně :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)