úterý 10. listopadu 2015

Listopadová čtecí výzva

Bez názvu 1I když mi tenhle měsíc čtení nejde zrovna od ruky, rozhodla jsem se zúčastnit další čtecí výzvy, která pochází z blogu Misudai.






Na projektu se mi nejvíc líbilo propojení oříšků pro veverky a čtení. Spočívá to v tom, že za každou knížku dostanete imaginární oříšek pro imaginární veverku, no nezní to báječně?

Tentokrát jsem se rozhodla pro poměrně malé číslo, protože za listopad mám doposud přečtenou pouze jednu knihu a teprve dnes (10.11.) se mi podařilo rozečíst druhou. Tak snad zase naberu své obvyklé tempo.

A tady už je přichystané místo pro pokořené knihy: 
1. Mezi dvěma světy
2.
3.
4.
5.
6.

8 komentářů:

  1. Držím palce a neboj, ty to se svými 14 knihami měsíčně zvládneš v pohodě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky... no nevím, zatím mi to jde hodně pomalu, teď se na mě sesypala škola a já si konečně uvědomila, že není zrovna ideální nechávat všechno na poslední chvíli :D

      Vymazat
  2. Námet je to skutočne super, prajem čo najviac prečítaných kníh. Ja sa však nezapojím, tento mesiac mám toho vyše hlavu, ledva stíham sem-tam niečo čítať...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Jo, to jsme na tom stejně, ale stejně jsem se zapojila :D

      Vymazat
  3. Ami: Páni! To je skvělý nápad, přemýšlím, že se zapojím, ale nevím, protože toho mám poslední dobou celkem dost, ale uvidím.
    Každopádně to držím palce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapoj se, je to skvělý projekt :D a nakrmíš veverky :D Já taky, ale to mě neodradí, abych se do toho nezapojila :D
      Děkuji :D Pokud se zúčastníš, tak já tobě také :D

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. :D já taky :D Tak snad se mi aspoň něco podaří přečíst :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)