pátek 20. listopadu 2015

Rabování knihovny (14)

Dnes jsem opět zavítala do knihovny, a když jsem tam narazila na jednu sérii, kterou si už dlouho chci přečíst, tak jsem ji tam nemohla nechat.


Nad touto sérií jsem slintala už strašnou dobu, ale nikdy jsem si na ni pořádně nevzpomněla a hlavně se nedokopala k tomu, abych si ji přečetla. Ale pak jsem si přečetla recenze od Ady W. a bylo rozhodnuto.

První hrob napravoOriginální „paranormální thriller“ plný humoru, napětí a neuvěřitelných zvratů. Charley Davidsonová je soukromá detektivka, moderní žena s běžnými starostmi a problémy. To ovšem jenom na první pohled … Ve skutečnosti se narodila jako bytost s nadpřirozenými schopnostmi, která dokáže vstoupit do světa zesnulých. Zemřelé vidí všude kolem, může se jich dotýkat a oni jí pomáhají s řešením případů. Všechno je o to složitější, že vyšetřovatelku sleduje tajuplný muž, „syn Satanův“, jehož šarmu Charley nedokáže odolat. Kdo je ten záhadný hrdina, o kterém se jí zdají sny plné vášně? Je vůbec živý, nebo je mrtvý? A co by se stalo, kdyby mu podlehla?


Druhý hrob nalevoKdyž se vídáte s mrtvými, může vám to pořádně zkomplikovat život. Charley Davidsonová, příležitostná soukromá detektivka, pracuje se zesnulými na plný úvazek. Přitahuje mrtvé jako maják. Pro démony je zkrátka neodolatelná… Tentokrát se Charley snaží pomoct své nejlepší přítelkyni Cookie v hledání její nezvěstné kamarádky. A jako by toho nebylo dost, záhadný Reyes, „syn Satanův”, opustil své pozemské tělo a teď Charley pronásleduje jako duch. Neměl moc na výběr, protože dokud byl v lidském těle, mučili ho démoni, kteří chtěli přilákat Charley. Reyes je odháněl ze všech sil… Protože kdyby se k ní dostali, přiblížili by se k bráně do nebe, což by byla katastrofa!


Třetí hrob přímo před nosemVstupte do světa soukromé vyšetřovatelky z Nového Mexika se specializací na paranormální jevy. "Smrtka" Charlie Davidsonová se vrací! A lije do sebe černé kafe, protože kdykoli zavře oči, vidí jeho - Reyese Farrowa, napůl člověka, napůl supermodela, a navrch ještě Satanova syna! Uvěznila ho sice na věčnost ve fyzickém těle, ale tak snadné to zase nebude. Teď musí vyřešit případ nezvěstné manželky, poradit si s egocentrickým doktůrkem, uklidnit svého ustaraného tatínka a vypořádat se s gangem motorkářů.

(Zdroj anotace: databazeknih.cz)



Jen tak mimochodem, nikdy jsem se nepovažovala za chamtivého člověka, ale teprve v knihovně mi došlo, že ohledně knih asi trošku hamounská budu, protože jsem si tam šla jen pro první díl a ani u toho si nejsem jistá, že se k němu během tohohle měsíce dostanu, ale pak jsem tam viděla ty ostatní dva, tak jsem je musela vzít. Co kdyby tam už potom nebyly, že? 

Četli jste/chystáte se na tyhle knihy? A jste taky hamouni?     

6 komentářů:

  1. Je super, že jsem tě přesvědčila, tak snad se ti budou knížky taky tolik líbit.
    Jen jsem doufala, že si je koupíš :D Je malá prodejnost a proto nechtějí vydat další díly :( Což je na prd, budu se muset pustit do angličtiny, pokud se prodejnost nezvedne, protože si další díly rozhodně nenechám utéct :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nevím, zda by je jeden nákup zrovna vytrhl :D Ale pokud se mi budou líbit, tak si je pořídím :D Třeba je nakonec vydají... já nesnáším, když stopnou vydávání uprostřed série...

      Vymazat
  2. Nehorázně závidím,protože v Naší knihovně je bohužel nemáme :/
    Ale nejradši bych si je stejně chtěla pořídit domů,tak snad se k tomu brzo dokopu :)
    Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás toho taky moc nemají, proto vykrádám knihovny ostatních měst :D
      Děkuji :D

      Vymazat
  3. O téhle knižní sérii už jsem toho hodně slyšela, ale stále se nemohu rozhodnout, zda si ji mám a nebo nemám přečíst! Každopádně tobě přeji pěkné čtení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, a převážně to byla chvála :D. Tak to ti neporadím, jestli si ji máš přečíst :D Děkuji :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)