úterý 17. listopadu 2015

RC recenze: Mezi dvěma světy

Autor: Scott Westerfeld
Počet stran: 488
Série: ---
Díl v sérii: ---
Nakladatelství: CooBoo

Rok vydání ČR: 2015
"Jsi jako já," ozvala jsem se. Nebyla to žádná příšera ze záhrobí. Jen průvodce duší jako já. 
"Dobrý postřeh." Mrknul na mě. "Víš vůbec, kdo jsme?" 
"Jo. A já duchy nesbírám." 
"Můžu tě to naučit." Popošel ke mně. 
"Zůstaň, kde jsi." 
Zase se usmál. "Děsím tě?" 
"Děsili mě teroristi. Ty mě jen štveš. Snažila jsem se usnout."  





HODNOCENÍ

Kniha: ♥ ♥   

Obálka: ♥ ♥   

4 komentáře:

  1. Moc hezká recenze. :) Tuhle knížku právě čtu a musím říct, že se mi zatím dost líbí. Jsem ale asi jenom na straně sto, takže ještě uvidím, co na ní budu říkat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Nebyla špatná, jenom mi vadilo to, jak rychle se zamilovaly :D Přeji pěkné čtení :D

      Vymazat
  2. Odrazuje mě, že je to taková bichle, protože už takhle na čtení nemám čas, a kdybych se pustila do knihy, co má skoro 500 stran, nejspíš bych za měsíc nic jiného nepřečetla, ale láká mě. A tvoje recenze to ještě popostrčila, takže se po knížce přeci jenom budu muset poohlédnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono jak to jsou dva příběhy v jednom, tak to docela odsýpá :D Tak pokud se ti dostane do rukou, tak přeji, aby se ti kniha líbila :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)