sobota 19. prosince 2015

Vánoční wishlist - 2015

Tak jsem tak vzpomínala na dobu, kdy jsem s blogem začínala (což bylo touhle dobou mimochodem, jenom na jiné adrese), z toho jsem začala prolézat starší články a co nevidím. Můj loňský Vánoční wishlist - samozřejmě, že jsem ho musela ihned otevřít a podívat se na to, které knihy byly mé vysněné v loňském roce.
No a s potěšením vám můžu oznámit, že většina z těch knih už má buď své pevné místo v mé knihovně nebo jsem si je aspoň díky knihovně jiné přečetla.
Ale dost už o loňsku, pojďme se mrknout na knihy, které bych ráda viděla pod stromečkem, takže Ježíšku, nastraž uši (nebo lépe, pořádně čti :D)!

Smrtná zimaJako první jsem si vyhlídla knihu z nakladatelství Host, kterou bych opravdu, ale opravdu hodně chtěla. Jedná se o Smrtnou zimu autorky Kate A. Boorman.
To, co teď napíšu vás možná trošku překvapí, ale je to pravda. Tuhle knihu jsem původně ani neměla v plánu číst, takže jsem o ní ani nic nezjišťovala, ale pak jsem se někde náhodou dočetla, že se jedná o jakousi dystopii (čímž se mi kniha začínala cpát do hledáčku), následně jsem si pustila trailer... no a už to bylo. Čím déle to trvá, než se tahle kniha objeví v mé knihovně, tím víc ji chci. Každopádně jsem rozhodnutá, že když ji nenajdu pod stromečkem, okamžitě zamířím do knihkupectví a tam ji snad najdu :D. 

Jonathan Strange & pan NorrellDruhou knihou, kterou bych ráda viděla ve své poličce není nic jiného, než Jonathan Strange & pan Norell od S. M. Clarke. Jediné, co o téhle knize vím je, že se jedná o nějaké fantasy, kde figuruje magie. Mně ale nejvíc láká ta tloušťka - kniha by měla mít 968 stránek, a to už stojí za přečtení, no ne?      




Magie mrtvýchZ těch starších knih, které mě lákají je tu například Magie mrtvých od I. Andrews, která má být prý velmi povedená, takže moje zvědavost opět převládla a já bych ráda knihu přelouskala, tak snad se mi to někdy poštěstí. 





ŠeroprostorDalší na mém seznamu má své čestné místo i kniha Šeroprostor - Ann Aguirre, která mě nalákala svojí obálkou. Jelikož většinou nečtu anotace (protože často obsahují spoilery), tak nemám ponětí, o čem kniha vlastně je, jediné, co vím je, že je to sci-fi a tím já většinou nepohrdnu... 



RanhojičDalší kniha je z jiného soudku, než obvykle čtu, ale přesto bych se do ní ráda jednou pustila. Kniha je Ranhojič a na svém chci-si-přečíst seznamu ji mám už tak dlouho, že si už ani nevzpomínám, co mě vedlo k tomu si ji na ten seznam dát. 





PřivoláváníDále v pořadí tu je kniha ještě z mého starého wishlistu a ano, stydím se, že jsem se k ní za celý ten rok nedostala, ten příští to určitě napravím. Jedná se o Přivolávání od K. Armstrong a opět jsem se nechala zlákat obálkou. 



DárcePak tu mám Dárce. Tuhle knihu si chci přečíst od doby, co jsem viděla film. Mám totiž takový zvyk, že když koukám na film a zjistím, že má knižní předlohu, tak si ji chci přečíst. V tomto případě se mi ještě ke knize nepodařilo dostat, tak snad to brzy napravím. 



SiloA asi bych už měla svůj seznam ukončit, nebo ho nedopíšu nikdy. Tak tedy poslední kniha, na kterou se za celý ten rok nedostalo je Silo. Tahle kniha je buď velmi vychvalovaná nebo líčená jako propadák a jelikož už vyšel další díl, moc ráda bych se do knihy pustila. 

A jak jste na tom vy? Máte tyhle knihy v hledáčku nebo už přelouskané? 

8 komentářů:

  1. Přiznávám, že z těchto knih mě neláká ani jedna :D Ale doufám, že se ti pod stromečkem sejdou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani Smrtná zima? Na tu jsem každopádně asi nejvíc zvědavá :D Děkuji, sice to tak nejspíš nedopadne, ale i tak si je přeju :D

      Vymazat
  2. Z těchto knih se přiznám, že mě neláká ani jedná, ale tobě přeji, aby jsi je pod stromečkem našla všechny! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Ani jedna? :D A to jich tam je hodně :D Děkuji, ale myslím, že to nedopadne, ale to neva :D

      Vymazat
  3. Pan Norrell je aj seriál a ten je vraj dobrý, takže kniha bude hádam tiež :-) Inak celú sériu Kate Daniels od Ilony Andrews vrelo odporúčam, patrí medzi moje obľúbené :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Silo patří taky na můj seznam, co bych si opravdu chtěla hodně moc přečíst a dozvěděla jsem se, že to bude mít brzy druhý díl, tak bych si přeci jen měla pospíšit.

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)