pondělí 1. února 2016

Pondělní knižní tip (5)

Dnešním pondělním knižním tipem je knížka s nádhernou obálkou, kterou jsem si po jejím prvním přečtení velmi zamilovala, i když jsem původně myslela, že nebude nic pro mě.




Esej o tragédii - Elizabeth LaBan

Anotace: 
Tim Macbeth, sedmnáctiletý albín, nedávno přestoupil na prestižní Irvingovu školu, jejíž motto zní: „Vejdi, přítele najdi a přítelem se staň.“ Ale přítel je to poslední, co Tim hledá — doufá jen, že absolvuje poslední ročník, aniž by vzbudil příliš pozornosti. Ale navzdory své snaze zůstat nenápadný se zamiluje do hvězdy ročníku Vanessy, přítelkyně nejoblíbenějšího studenta na škole. K Timovu překvapení Vanessa jeho lásku opětuje, ale pokud by to někdo zjistil, mohlo by to otřást jejím společenským postavením. Tim a Vanessa navážou utajovaný vztah, ale navíc se musí vypořádat s esejem o tragédii, závěrečnou prací posledního ročníku, kterou zadává nejpřísnější učitel na škole.

Co můžete čekat: 


Klady:

velmi čtivé - Ačkoli na to kniha zrovna moc nevypadá, je velmi čtivá a dokáže si vás získat už od úplného začátku.
dva velmi zajímavé příběhy - V této knize se odehrávají dva příběhy. Jeden Tima Macbetha, sedmnáctiletého albína, který přestoupil na Irvingovu školu a druhý Duncan, který nám prostřednictvím nahrávek představuje Timův příběh.
Irvingova škola - Tahle škola dost budí dojem, že by do ní každý rád chodil. Například kvůli koblihovému dni bych si ji oblíbila určitě.
záhada - Po celou dobu čtení, si budete říkat, co se vlastně stalo? No, odpověď se dozvíte až v závěru knihy.
zimní atmosféra - Pokud se vám stýská po sněhu a zimě, je tohle ideální kniha, po které sáhnout.


Zápory:

- nic mě nenapadá.


Četli jste? 

10 komentářů:

  1. Jo, tak přesně tuhle knihu jsem nečetla :D Nějak mě to k ní netáhne :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys měla napravit, já taky myslela, že nebude nic pro mě, ale byla super :D

      Vymazat
  2. Na tuhle knihu narážím všude možně, ale stejně mě vůbec neláká. Asi si zahraju na divnou a budu jediná z knihomolské populace, která knihu nečetla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej ji :D Je fakt skvělá, já si dám re-reading :D

      Vymazat
  3. Jako anotace je fajn,ale nic extra.Teď je kniha hafo a vidím tu zajímavější,ale tak třeba si knihu pořídím a změním názor :-D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji ji vyzkoušet, ona sice moc nevypadá, ale je skvělá :D

      Vymazat
  4. Četla jsem a musím knihu pochválit! :)

    OdpovědětVymazat
  5. O tejto knihe som veľa počula a pomerne ma zaujala, každopádne neviem, či sa k nej niekedy dostanem :D

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)