čtvrtek 10. března 2016

Knižní výzva 2016 - 20 knih


Tak jsem se vám s tímto výsledkem chtěla pochlubit až po sepsání všech recenzí, ale došla jsem k závěru, že Krevní pouto již nejspíš není v mých silách. No jo, to je tak, když se recenze odloží o dva měsíce :D. Ale Briggs rozhodně nečtu naposledy, tak se možná jednou dočkáte. 






11. Briggs Patricia - Krevní pouto (přečetla Elis) - recenze pravděpodobně nebude

12. Grey Jacob - Pod křídly vran (přečetla Elis) - recenze ZDE

13. Mary Poisson King - Svět za světem (přečetla Elis) - recenze ZDE

14. Garth Nix, Sean Williams - Pokrevní pouto (přečetla Elis) - recenze ZDE

15. C. S. Lewis - Lev, čarodějnice a skříň (přečetla Elis) - recenze ZDE

16. Sarah J. Maas - Půlnoční koruna (přečetla Elis) - recenze ZDE

17. Tui T. Sutherland - Zrádné vody (přečetla Elis) - recenze ZDE

18. Dana Zahoříková - Nahlížení (přečetla Elis) - recenze ZDE

19. Asa Larsson, Ingela Korsell - Hůl prokletí (přečetla Elis) - recenze ZDE

20. Asa Larsson, Ingela Korsell - Grim přízrak (přečetla Elis) - recenze ZDE

Jak jste na tom s výzvou vy? 

18 komentářů:

  1. Krásné pokroky ve výzvě... Mně to zdaleka tak rychle nejde, škola a práce mě docela sežvejkávaj :D Přeju, aby to i dál šlo jako po másle :)
    Hezké čtenářské zážitky a pěkný den!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný počet i výběr - já jsem zatím na 12, což je na mě super výkon, ale tvoje tempo ti stejně závidím :D
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, výběr se mi tentokrát docela povedl :D Tak to také gratuluji ke skvělému výkonu :D

      Vymazat
  3. Páni, dobře ty. :) Přemýšlím, že bych se po letech zase vrhla na Lev, čarodějnice a skříň..:)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkně jsi se rozjela, už hotová dvacítka a já teprve začala 11, ale jsem ráda že se ti tak daří:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už táhnu na 30 :D Ale 11 je také super číslo, děkuji :D

      Vymazat
  5. Ty jedeš jak po másle!! :-D
    Musím Tě rychle dohnat!! :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulujem, super výkon :-) Ja som akutálne na čísle 17 :-)

    OdpovědětVymazat
  7. 20 knížek! Nene! Chci taky!
    Samozřejmě gratuluju a jsem zvědavá na rychlost dalšího pokroku :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi mimořádně pracovitý čtenář! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)