úterý 1. března 2016

Projekt - březen ve znamení Jamie McGuire

zdroj
Jelikož se mi za únor podařilo nashromáždit hodně knih od autorky Jamie McGuire, rozhodla jsem se s ní strávit celý měsíc. Ještě nevím, jestli se mi podaří splnit vše, co zamýšlím, jelikož se znám a vím jak jsem na tom, když si něco naplánuji, ale když to dobře půjde a mé plány budou vycházet, budete se moct těšit na články, ve kterých budou hrát hlavní roli knihy právě zmiňované autorky.
A samozřejmě nesmí chybět bonus pro vás.




Takže když to dobře půjde, můžete se těšit na:

1. článek o autorce
2. recenzi Červeného vrchu
3. recenzi Krásné katastrofy
4. recenzi Učiněné katastrofy
5. recenzi Nádherné svatby
6. recenzi Prozřetelnosti
7. recenzi Proroctví
8. Shrnutí projektu
9. Soutěž

Pořadí článků bude náhodné, stejně tak i jejich vydávání. A abych vám to dokázala, začnu posledním článkem a to soutěží. Pro zapojení do soutěže vyplňte jednoduchý FORMULÁŘ.
A teď něco k podmínkám soutěže:

1. Soutěž trvá ode dneška (tj. 1.3.) do konce projektu. Potíž je v tom, že nevím, kdy konec projektu bude. Pokud stihnu vše, co si naplánuji, v posledním článku dám hlášku o tom, že soutěž končí, takže neodkládejte soutěžení a rychle se zapojte. V případě, že projekt nebudu stíhat, soutěž bude končit posledním dnem v měsíci, takže 31.3.

2. Soutěže se můžou účastnit i Slováci.

3. Výherci budou dva.

A o co, že se hraje? 

O dva výtisky Červeného vrchu.

10 komentářů:

  1. Nápad na projekt je to super, od tejto autorky som ešte nič nečítala, ale rada si o nej niečo prečítam a teším sa na recenzie i ďalšie články :-) A do súťaže sa veľmi rada skúsim zapojiť, i keď ako sa poznám veľa šťastia v súťaži asi mať nebudem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o ní právě slyšela hodně chvály, ale také jsem od ní ještě nic nečetla, tak se to chystám napravit :D A trochu optimismu, třeba vyhraješ :)

      Vymazat
  2. Abych byla upřímná, autorku příliš neznám, ale o Červeném vrchu už jsem slyšela a vypadá moc slibně. Přeji hodně štěstí s projektem a soutěže se ráda zúčastním :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také ne, ale hodně jsem o ní slyšela :D Děkuji a já přeji hodně štěstí v soutěži :D

      Vymazat
  3. Ahoj, tak také zkouším štěstí - zejména proto, že jsem po této knize zrovna nedávno pokukovala v Levných knihách.
    No, ať to dopadne jak chce, moc se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím pěsti, aby se na tebe štěstí usmálo :D

      Vymazat
  4. Super nápad! :)
    Já mám Červený vrch doma-přečtený a byla jsem z něho nadšená :)
    Nově mám od Jamie i Nádhernou svatbu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Jsem zvědavá, co na něj budu říkat já :D Tak to přeji pěkné čtení :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)