úterý 14. června 2016

Rozbalovačka (65)

Dorazil mi jeden dlouho očekávaný balíček, kterého jsem se nemohla dočkat. No dobře, přiznávám, že se nemůžu dočkat každého balíčku, ale stejně...
Tentokrát se jedná o recenzní výtisky z Knihcentra, za které ještě jednou moc děkuji.
Ale teď už se pojďme podívat, co se v balíčku ukrývalo.



První knihou je Brennerová. Obálka je svým způsobem povedená, i když v knihkupectví bych po ní asi nesáhla. Pak jsem se dozvěděla, že by se mělo jednat o vtipnou detektivku, což zní rozhodně zajímavě a nabudilo to moji zvědavost, takže jsem se pro ní nakonec doopravdy rozhodla. Rozhodně se těším, až se do knihy pustím, snad nebudu zklamaná.



A druhou knihou je Rocková hvězda. Co jsem tak rychle prolétla anotaci, tak to ve mně vzbudilo dojem, že by se také mohlo jednat o vtipné čtení. Přeci jenom, probudit se ve Vegas a být vdaná? Ve filmech to vtipné je, tak proč ne v knize?

Znáte/četli jste? 

8 komentářů:

  1. Krásné přírůstky! :)
    Obě dvě knihy znám, ale v plánu je asi nemám. Každopádně na recenze se těším :D :)
    Pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D
      Já znala jenom Brennerovou, kterou už louskám a opravdu můžu říct, že se zatím jedná o netradiční detektivku :D
      Děkuji :D

      Vymazat
  2. Ani jednu neznám, ale Rocková hvězda vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď už znáš :D To jsem si říkala taky, anotace ve mně budila dojem, že půjde o vtipné čtení :D

      Vymazat
  3. Knihy nepoznám, ale snáď budú dobré :D Tá druhá má vážne námet ako z filmu, ale možno to bude fungovať :D

    OdpovědětVymazat
  4. Rocková hvězda je skvělá oddychovka a hlavně na začátku knihy jsem se nasmála. :)Snad se ti taky bude líbit. ;-)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)