pátek 24. června 2016

Zahřívací read-a-thon - výsledek

Read-a-thon je u konce a koho zajímá, jak jsem dopadla, může se mrknout do článku. Abych pravdu řekla, nepodařilo se mi číst úplně celý den, jelikož jsem musela dělat odpočinkové a bazénové pauzy, také jsem se neustále musela přesouvat ze zahrady domů a zase zpátky, jelikož jsem se nemohla rozhodnout, kde je větší vedro...
Ale nakonec jsem s celkovým výsledkem spokojená. Takže jak se mi dařilo?



Vstávala jsem něco po 7 hodině a než se mi vzbudil pes, abych s ním šla ven, tak jsem se pustila do čtení Dvojího kousnutí. Začínala jsem na 70 stránce, takže mi jich zbývalo 186, které jsem zdárně pokořila až v odpoledních hodinách. Nevím, kolik přesně bylo, ale nějak kolem 15h.

Pak jsem se pustila do Důvodu dýchat. Původně jsem měla v plánu přečíst si jenom pár prvních kapitol, ale nějak se to zvrtlo a já se začetla. Když jsem dočetla na 222 stránku, došlo mi, že jsem úplně zapomněla na Jíst, meditovat, milovat, což jsem se rozhodla napravit.

Už sice byl večer, ale zvládla jsem celých 52 stránek, než mi došlo, že opravdu už ty oči moc dlouho otevřené neudržím, proto jsem se rozhodla, že tím pro mě jednodenní read-a-thon skončil.

Zhodnocení

I přesto, že jsem nečetla celý den, jsem se sebou maximálně spokojená. Dnes zkusím pokořit zbytek Důvodu dýchat, abych se konečně mohla vrhnout na Jíst, meditovat, milovat.

A jak tedy můj read-a-thon dopadl v přečtených stránkách?
Dvojí kousnutí - 186 stránek
Důvod dýchat - 222 stránek
Jíst, meditovat, milovat - 52 stránek

Celkem přečteno 460 stránek. Takže ano, jsem na sebe náležitě pyšná :D.

11 komentářů:

  1. To je nádherný výsledek :) Už teď jsem zvědavá na Tvoje dojmy z Jíst meditovat milovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych tohle asi nedala - moje maximum, co dokážu za den číst, jsou asi tak tři hodiny xD

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nějak nezvládám číst v kuse, musím si vždycky udělat nějakou delší pauzu, ale pak to docela zvládám :D

      Vymazat
  3. Myslím si, že si toho prečítala skutočne dosť takže blahoželám :D

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)