úterý 19. července 2016

Knižní výzva 2016 - 60 knih


Pomalu ale jistě se už dostávám k aktuální desítce! :D





51. Tanya Stewnerová - Volání z hlubin (přečetla Elis) - recenze ZDE

52. John Flanagan - Turnaj na Gorlanu (přečetla Elis) - recenze ZDE

53. Ransom Riggs - Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (přečetla Elis) - recenze možná někdy bude

54. Neill Chloe - Holky někdy koušou (přečetla Elis) - recenze ZDE

55. Eliška Richterová - Dívka v ohni: Dračí princezna (přečetla Elis) - recenzi napíše Marťa

56. Neill Chloe - Kousnutí páteční noci (přečetla Elis) - recenze ZDE

57. H. Hindráková, J. Johánek - Lovci lebek (přečetla Elis) - recenze ZDE

58. R. I. Page - Severské mýty (přečetla Elis) - recenze nebude

59. Nicholas Sparks - Nejdelší jízda (přečetla Elis) - recenze ZDE

60. Jamie McGuire - Učiněná katastrofa (přečetla Elis) - recenze ZDE


8 komentářů:

  1. Ach jo, vám to všem jde tak rychle od ruky! :D Já na svoje poměru jedu jak blázen a stejně za vámi všemi zaostávám :D Gratuluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já četla od začátku roku, tys měla maturu :D Děkuji :D

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo nestíhá :D :D
    Z knih jsem četla jen Tvoji (úžasnou) knihu, ale chystám se na Krásnou a Učiněnou katastrofu- jsem zvědavá, co na ně řeknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nejsi jediná :D Myslím, že kromě nás budou i další :D
      Děkuji! :D Jsem ráda, že se ti líbila :D To jsem zvědavá taky, co na ně řekneš :D

      Vymazat
  3. Gratulujem, ja sa akurát blížim k 40 :D A vďaka, že si mi pripomenula, že by sa zišlo napísať recenziu na Turnaj na Gorlanu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, ty teda jedeš! Já ještě nejsem ani u 30 :D

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)