sobota 6. srpna 2016

Rozbalovačka (74)

Přišel mi další z recenzních výtisků od Knihcentra a na tento jsem se opravdu strašně moc těšila, protože se jedná o knihu z mé velmi oblíbené série.



Sérii Marcedes Thompson naprosto zbožňuji, sice u posledních pár dílů ta kvalita výrazně opadala, ale, co jsem četla poslední vydaní díl, zdálo se mi, že se autorka zase pomalu vrací zpátky do sedla. Sice to ještě nebylo jako první díly, ale zlepšovalo se to. Takže doufám, že u Ohnivého dotyku kvalita zase neklesá a já budu s devátým dílem spokojená. 

Četli jste? 

4 komentáře:

  1. Whaaat?! :D Ty musíš dostávat nějaké jiné seznamy od toho Knihcentra! :D Takhle lákavou knihu tam nikdy nemám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to netuším, jestli dostávám stejné jako ty, ale tahle kniha mi udělala obrovskou radost :D

      Vymazat
  2. Krásný přírůstek! :)
    Pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)