pondělí 31. října 2016

Fantasy-dystopická výzva - výsledek

A je to tady. Dokončila jsem svoji třicetibodovou výzvu! Jsem nadšená, že jsem to konečně zvládla. Nebýt jednoho bodu, měla bych ji splněnou už v květnu, ale prostě ti zombíci...



Jste zvědaví, které knihy mi pomohly výzvu splnit? Tady je jejich seznam:

1. Kniha, ve které se vyskytuje alespoň jeden duch - Pax: Dívka ze záhrobí - A. Larsson, I. Korsell

2. Kniha s tématikou draků - Dívka v ohni: Dračí princezna - E. Richterová

3. Kniha, která se odehrává na půdě školy, cvičiště či v učení - Prokleté město - L. McMann

4. Kniha s tématikou upírů - Kousnutí páteční noci - Ch. Neill

5. Kniha s nadpřirozeným hlavním hrdinou - Volání z hlubin - T. Stewner

6. Kniha s vlkodlačí smečkou - Ohnivý dotyk - P. Briggs

7. Kniha protkaná magií Půlnoční koruna - S. J. Maas

8. Dočíst rozečtenou fantasy/dystopickou sérii (uvést jméno poslední knihy) - Poslední z bohů - R. Riordan

9. Kniha, která se nějakým způsobem týká živlů - Vampýrská akademie - R. Mead

10. Kniha s elfy - Nejtemnější část lesa - H. Black

11. Kniha s postavou smrti - Druhý hrob nalevo - D. Jones

12. Kniha, ve které se vyskytuje nákaza - Mladí vyvolení - M. Lu

13. Kniha s alespoň jedním zombíkem - Všemi dary obdarovaná - M. Carey

14. Kniha, ve které je svět v troskách - Adaptace - M. Varáčková

15. Kniha, kde je hlavní hrdina nějak magicky nadaný - Svět za světem - M. P. King

16. Kniha s trpaslíky nebo obry - Lev, čarodějnice a skříň - C. S. Lewis

17. Kniha s fae - Holky někdy koušou - Ch. King

18. Začít a dočíst fantasy/dystopickou sérii (uvést jméno poslední knihy) - End of Days - S. Ee

19. Kniha s obyčejným hlavním hrdinou - Elusion - C. Gabel, Ch. Klam

20. Kniha s anděli - Pád andělů - S. Ee

21. Kniha s náctiletým hlavním hrdinou - Pokrevní pouto - G. Nix, S. Williams

22. Re-reading jedné fantasy/dystopické knihy - Aréna smrti - S. Collins

23. Kniha, ve které hlavní hrdina fyzicky trpí - Krevní pouto - P. Briggs

24. Kniha s démony - Svůdné zlo - W. Higgins

25. Kniha se zvláštním hlavním hrdinou (neobvyklý nadpřirozený druh, atd...) - Pod křídly vran - J. Grey

26. Kniha s milostným trojúhelníkem - Rekviem - L. Oliver

27. Kniha odehrávající se v jiném světě - Čarodějův synovec - C. S. Lewis

28. Kniha s bohy - Proroctví - R. Riordan

29. Kniha s měniči (ne vlkodlak) - Měsíční písen - P. Briggs

30. Kniha s velkou bitvou - Píseň krve - A. Ryan

Jak jste na tom vy? :).

4 komentáře:

  1. Nemůžu uvěřit tomu, že jsem tě v té výzvě opravdu předehnala :D Každopádně zombíci byli rozhodně největší problém. Osobně jsem si myslela, že tento bod jako jediný nesplním, ale nakonec se mi zombíci v jedné knize objevili, aniž bych to čekala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, já se dobu zasekla na těch zombících, jinak bych ji měla hotovou už z kraje roku :D Já měla něco na způsob zombíků ve Všemi dary obdarované, takže nakonec jsem to také splnila :D

      Vymazat
  2. Já jsem došla k názoru, že buď výzvu nesplním, nebo budu muset fakt máknout... :/

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)