úterý 1. listopadu 2016

Knižní shrnutí - říjen 2016

Další měsíc je za námi, takže nastal nejvyšší čas, abych ho nějak shrnula. Bohužel musím konstatovat, že se mi v říjnu ve čtení vůbec nedařilo. Neustále jsem byla v práci, takže čas nezbyl vůbec žádný. Ale v listopadu se to chystám napravit. 

Počet přečtených knih: 6

Celkový počet přečtených stránek: 2 596

Nejčtenější nakladatelství: Baronet



Autor měsíce: Jelikož jsem četla svoji srdcovku Pátou vlnu, asi obsadí většinu kategorií. Minimálně hned první vítězství jí patří - autorem měsíce se stává Rick Yancey.

Kniha měsíce: Budu se opakovat, ale Pátá vlna. Já tu knihu prostě miluju.

Mužská postava měsíce: Evan z Páté vlny, toho si nejde nezamilovat... ale abych nestrašila pořád s jednou knihou, tak na druhém místě by byl určitě Jamie z Vážky v jantaru.

Ženská postava měsíce: Tady vyberu asi Melanie z Všemi dary obdarované. Když to vezmu kolem a kolem, jedná se o celkem sympatickou holčinu s občasným sklonem zakousnout se do lidského masa... ale každý má nějakou tu chybičku :). 

Záporák měsíce: Jako největší záporáky zvolím Jiné z Páté vlny, protože si to vážně zaslouží. Jejich plán totiž neměl skoro žádnou chybu.

Pár měsíce: Jamie a Clare z Vážky v jantaru. Jamie je vážně sympaťák a spolu s Clare tvoří parádní pár.

Překvapení měsíce: 40 dní pěšky do Jeruzaléma. Čekala jsem, že s tou knihou budu spokojená, ale že se mi bude až tak líbit?

Zklamání měsíce: Jednoznačně Křišťálový meč. Ještě stále jsem nepochopila, co všichni na téhle sérii mají, protože mě se nejvíc líbilo asi posledních deset stránek.

Nejhezčí obálka měsíce: Ehm, asi budu za divnou, ale volím Predátora. Já ty příšerky zbožňuju už od dětství a zrovna tenhle se Baronetu moc povedl.

Nejhorší obálka měsíce: Tady není žádná obálka, která by se mi vyloženě nelíbila, ale Všemi dary obdarovaná mohla být určitě o něco hezčí.

Nejsympatičtější postava měsíce:  Asi Evan nebo Jamie... Ne, Evan!

Nejotravnější postava měsíce: Doktorka z Všemi dary obdarované. Ta ženská byla prostě švihlá a většinu času mi lezla na nervy - po přečtení knihy pochopíte (ale napsaná byla dobře, to se jí zase musí nechat).

Souhlasíte s mým výběrem? 

8 komentářů:

  1. Já se k té Páté vlně fakt už budu muset dostat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mrzí ma, že ťa Krištáľový meč sklamal, ešte som síce nečítala, ale chystám sa, tak som sama zvedavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, co to se mnou je :D ale docházím k názoru, že tahle série nebude nic pro mě...

      Vymazat
  3. Tak já jsem naopak měla říjen velmi úspěšný a listopad zatím vidím na pořádný zásek a velkou čtecí krizi :(
    Každopádně Pátá vlna- my dvě jsme si prostě nesedly :D
    Cizinka a Rudá královna čekají na přečtení a Všemi dary obdarovaná mě dost láká, takže si počkám na recenzi :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vůbec, doufám, že to v listopadu napravím :)
      Tak to vůbec nechápu, jak se to mohlo stát, já jsem z Páté vlny vždycky nadšená... jenom jsem si nesedla s filmem :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)