pondělí 8. května 2017

Rabování knihovny (36)

Po hodně dlouhé době jsem zavítala do knihovny, ale jelikož to bylo během pracovní doby, kdy jsem si mohla na chvilku odběhnout, raději jsem se nezdržovala velkým výběrem a chmátla téměř po první knize, kterou jsem zahlédla na pultu novinek.

Vybrala jsem si knihu Tisící patro a hned při vypůjčení mě knihovnice informovala, že jsem tuhle knihu už měla jednou půjčenou, o čemž jsem samozřejmě nevěděla, protože to byla jedna z výpůjček, které jsem nestihla přečíst. Takže tentokrát mám druhý pokus a doufám, že dopadne o něco lépe.

Kniha mě zaujala jak svojí obálkou, tak i anotací, kterou jsem jenom rychle prolétla. Přeci jenom knihy z budoucnosti mám celkem v oblibě, tak jsem zvědavá, jak se mi bude líbit.

Tisící patroNew York City, jak jste ho nikdy neviděli. K nebi se tyčí tisícipatrová Věž. Zářivá vize budoucnosti, kde je možné vše – pokud se snažíte dost. Vítejte na Manhattanu roku 2118. Uplynulo sto let a New York je město technických novinek a snů. Každý tu něco chce… a každý tu má co ztratit. Bezchybný zevnějšek Ledy Coleové skrývá utajovanou závislost – na droze, kterou neměla nikdy vyzkoušet, a na chlapci, se kterým si neměla nikdy začínat. Nádherný, bezstarostný život Eris Dodd-Radsonové se roztříští na střípky, když její rodinu rozerve bolestná zrada. Rylin Myersová se díky práci v nejvyšších patrech rázem ocitne ve světě, o jakém se jí ani nesnilo… ale bude za tento nový svět a nečekanou lásku muset zaplatit svým starým světem? Watt Bakradi je technický génius s tajemstvím: ví o všech všechno. Ale když je najat, aby špehoval dívku z horních pater, zaplete se do složité pavučiny lží. A v tisícím patře nade všemi žije Avery Fullerová, dívka geneticky naprogramovaná k dokonalosti. Dívka, která má zdánlivě vše – a přesto ji trápí jediná věc, kterou nemůže nikdy mít. V prostředí úchvatného pokroku a technického luxusu se pět teenagerů snaží získat své místo na vrcholu světa. Ale z takových výšin vede jen jediná cesta: dolů.


Znáte knihu? Četli jste? 

12 komentářů:

  1. O knihe som ešte nepočula, ale súhlasím, obálka aj anotácia vyzerajú dobre a verím, že taká bude aj obsahovo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jsem zvědavá, jestli ji vůbec stihnu přečíst :D

      Vymazat
  2. Knihu jsem nečetla, ale podle děje zní zajímavě, tak snad se ti bude líbit :)
    Přeji pěkné čtení! ^^
    Jo a máš pravdu, obálka by zaujala i mě! :)
    Já v knihovně nebyla snad rok, jelikož teď jsem se spíš dala do kupování svých knih respektive novinek. A popravdě se školou ani moc nestíhám číst. Jak se blíží poslední ročník vysoké, tak toho je čím dál tím více. Popravdě už se těším, jak všechno příští rok zakončím a zbude mi spousta času na čtení! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si říkala taky, že vypadá fakt zajímavě, no ale nevím jak na tom budu s časem, jestli ji tentokrát stihnu přečíst :D
      Já právě teď také nestíhám a mám dost vlastních knih, takže jsme na tom stejně :)

      Vymazat
  3. Vůbec ji neznám, ale vypadá moc dobře, tak ji koukej přečíst a pak dát vědět, jaká je. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Knížku znám! Právě jsi mi připomněla, že si ji chci přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tomu říkám úlovek :) Knihu znám, vypadá celkem dobře :) Těším se na recenzi a na info, jak se ti líbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem na ní hodně zvědavá, ale nevím nevím, jestli se k ní dostanu :(

      Vymazat
  6. Tak to se těším na recenzi, jinak po ní také sáhnu :D

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)