čtvrtek 11. května 2017

Rozbalovačka (89)

Dorazil mi balíček, ze kterého opravdu skáču radostí. Poradím vám, jedná se o další díl ze série, kterou jsem si nedávno zamilovala. Druhá nápověda je ta, že se jedná o knihu z nakladatelství Fantom Print. Dobře, už nebudu napínat, stejně už víte, o co se jedná.


Výsledek obrázku pro prozřetelnost ohně


Do Císařových čepelí jsem se zbláznila téměř okamžitě a proto jsem se nemohla dočkat vydání dalšího dílu. A věřte tomu nebo ne, už je na světě a dokonce i v mé knihovně. 
Řeknu vám, kvůli téhle knize jsem ochotná obětovat čas určený na učení ke státnicím. 

Tak co jí říkáte? 

10 komentářů:

  1. A mně ještě nepřišla, bééé! :D

    OdpovědětVymazat
  2. sice jsem se nedostala na jednicku, ale tu knihu chciii :-)

    OdpovědětVymazat
  3. K tejto sérii som sa ešte nedostala, ale na prvý diel som čítala pochvalné recenzie a tak ju mám vo wishliste. Dúfam, že aj dvojka bude stáť za to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, už se nemůžu dočkat, až se do knihy pustím :D

      Vymazat
  4. Tak tomu říkám úlovek :) Do této série jsem se také zbláznila :) Musím si ji rychle pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Knížku vůbec neznám, ale nevypadá špatně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně se do téhle série pusť, je vážně skvělá :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)