středa 1. listopadu 2017

Knižní shrnutí - říjen 2017

Dobrovolně se přiznávám k tomu, že říjen u mě byl opravdu hektický a na čtení moc času nezbylo, ale jsem pevně rozhodnutá to v listopadu změnit, tak snad se to povede.

Počet přečtených knih: 1

Celkový počet přečtených stránek: 293

Nejčtenější nakladatelství: CooBoo

Sníh nebo popel (Sníh nebo popel, #1)

Autor měsíce: ---

Kniha měsíce: ---

Mužská postava měsíce: ---

Ženská postava měsíce: ---

Záporák měsíce: ---

Pár měsíce: ---

Překvapení měsíce: ---

Zklamání měsíce: ---

Nejhezčí obálka měsíce: ---

Nejhorší obálka měsíce: ---

Nejsympatičtější postava měsíce: ---

Nejotravnější postava měsíce: ---

Povedlo se mi přečíst jednu knihu a to nemá cenu vyhodnocovat shrnutí. Takže do příštího měsíce všeho dobrého a alespoň se mi pochlubte vy, co pěkného jste stihli přečíst :)

4 komentáře:

  1. Sníh nebo popel mě zaujala. :) Každý má někdy čtecí krizi... listopad bude lepší. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych si knihu taky přečetla :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)