čtvrtek 2. listopadu 2017

Měsíční chvástačka - říjen 2017

Tak ani tento měsíc se nemám tak moc čím chvástat, ale přeci jenom jsem si koupila alespoň něco, co mi udělalo obrovskou radost. 







Související obrázek

A je to kniha Lovci mamutů. Jedna z nejoblíbenějších knih mého dětství. Ještě dodnes si pamatuji, jak jsem jí vůbec nechtěla dát šanci, protože jsem si myslela, že je to spíše kniha pro dospělé a táta mě stále přesvědčoval, ať ji vyzkouším. Nakonec jsem se přeci jenom nechala zviklat a knihu si téměř okamžitě zamilovala. A jelikož jsem ji četla už opravdu hodněkrát (jako každý z mé rodiny) můžete si jistě představit, že už v době mého mládí byla kniha poněkud rozsypaná, takže když jsem v knihkupectví viděla toto nové vydání, prostě jsem nemohla odolat!

A co jste ukořistili vy? 

6 komentářů:

  1. Knihu jsme četli na základce a už tenkrát se mi líbila :) Myslím že teď v dospělosti bych si z ní odnesla ještě více :) hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji četla jako malá a úplně jsem se do ní zamilovala :D Už se nemůžu dočkat re-readingu :)

      Vymazat
  2. Jsme asi jediná koho tahle kniha naprosto minula. :) Třeba se k ní ale ještě někdy dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavní je, že sis udělala radost :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)