sobota 30. prosince 2017

Rabování knihovny (41)

Ještě tento rok jsem stihla jednou zaběhnout do knihovny a přinést si pár (tentokrát opravdu jenom pár) pěkných knížek. Pokud jste zvědaví, co jsem ulovila, mrkněte do článku.

Tentokrát se mi podařilo se hodně uskromnit a vybrala jsem si pouze dvě knihy. Tou první je Plamen v temnotě. Jiskru v popelu jsem si ihned zamilovala a přiznám se, druhý díl mám už v objednávce v jednom e-shopu, akorát stále měním okolní knihy, takže jsem objednávku ještě nedokončila. A jelikož už jsem to nemohla vydržet a znám se, že ta objednávka mi bude ještě chvíli trvat, prostě jsem si ji už musela půjčit v knihovně.
Plamen v temnotě
Pokračování Jiskry v popelu. Eliasovi a Laie jde o život.
Po Čtvrté zkoušce a událostech, k nimž při ní došlo, se vojáci vydávají na lov dvou uprchlíků, kteří utekli ze Serry a vydávají se na nebezpečnou cestu do srdce Impéria.
Laia se chystá proniknout do Kaufu, nejstřeženějšího a nejnebezpečnějšího imperiálního vězení, aby
 zachránila svého bratra, jehož schopnosti jsou klíčem k přežití Učenců. A Elias je rozhodnut jí pomoci, přestože se tím vzdává poslední šance na svobodu.
Temné síly, lidské i ty z jiného světa, však pracují proti nim. Dvojice musí na každém kroku své cesty bojovat, aby přelstila nepřátele: krvežíznivého císaře Marka, nemilosrdnou Velitelku, sadistického Dozorce, který vládne kaufskému vězení a - což je nejbolestivější - i Helenu, Eliasovu dlouholetou přítelkyni, která nyní zastává funkci císařova Krkavce.
Helena se musí podrobit Markově vůli a postavit se do čela mise, která jí zlomí srdce: najít zrádce Eliase i učeneckou otrokyni a oba zabít.


Druhou knihou je pokračování série Dýchání. První díl jsem četla již kdysi a docela se mi líbil, zajímavé téma s ještě zajímavějším koncem. Teď jsem se dostala k druhému dílu, tak jsem zvědavá, jak se mi kniha bude s odstupem času zamlouvat.

Sotva dýchámEmma dostala šanci žít a podařilo se jí dostat z pekla, které dennodenně zažívala se svojí tetou. Pomalu se vzpamatovává ze strašného traumatu a zkouší žít bez strachu. Každou noc je však pronásledují strašidelné sny.
Po čase stráveném v domě Sáry se rozhodne přestěhovat ke své matce. Emina dobrota a víra v lidi jí dlouho brán
í uvědomit si pravdu o svých blízkých. To, že ani život s vlastní matkou Emmě nedodá pocit štěstí a pokoje, po kterém celý život touží, jí trápí a noří se stále hlouběji do ponurých zákoutí svojí duše. O jejím tajemství už ví celý Weslyn, navíc s matkou po boku jí čekají další nepříjemné situace. Modřiny sice zmizely, ale jizvy se nezahojí.
Budou Evan a Sára stačit na to, aby si Emma uvědomila, že i ona si zaslouží šťastný život? Co všechno si ještě bude muset vytrpět, než bude opravdu šťastná? A podaří se jí vůbec někdy pokojně spát, bez nočních můr?


Četli jste? 






2 komentáře:

  1. Ke knihám gratuluju, ani jednu jsem nečetla, ale vypadají dobře. Užij si čtení. :))

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)