čtvrtek 4. ledna 2018

Rozbalovačka (96)

A další balíček mi přistál na stole. Tentokrát jsem byla docela překvapená rychlostí pošty, protože opravdu dodrželi heslo "Dnes podáte, zítra dodáme".
Ale dost už řečí okolo, pojďme se podívat, co se v balíčku ukrývalo.


Výsledek obrázku pro poslední smrtelné pouto



Ano, je to Poslední smrtelné pouto! Závěr série Kroniky Netesaného trůnu. Prostě je to kniha, na kterou se neskutečně těším. I když dvojka nebyla úplně přesně to, co jsem si představovala, konec mě naprosto okouzlil a já nemohla jinak, než se těšit na vydání pokračování. A už jsem se dočkala!
Teď už se jenom pustit do čtení a zjistit, jak tato úžasná série skončí.

Tak co jí říkáte? 

10 komentářů:

  1. Ke knize gratuluji, užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Už se nemůžu dočkat, až se do ní pustím :)

      Vymazat
  2. Vůbec neznám, takže nemám co říct, promiň :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys měla napravit. První díl - Císařovy čepele, byly naprosto super :)

      Vymazat
  3. Túto sériu by som si raz chcela prečítať :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem si ji teď nedávno pořídila, abych měla sérii komplet :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)